Polityka komunikacji z klientami i kontrahentami

Celem wprowadzenia niniejszej polityki komunikacji z klientami Przedsiębiorstwa MD Projekt Posadzki Przemysłowe sp. z o.o. jest rzetelne, jasne i przejrzyste informowanie klientów o oferowanych produktach i usługach, a także stworzenie klientom możliwości szybkiego i bezproblemowego kontaktu z pracownikami firmy i zapewnienie im jak najlepszych standardów obsługi i zadowolenia z nabywania usług i produktów Przedsiębiorstwa.

Przedsiębiorstwo MD Projekt Posadzki Przemysłowe zobowiązuje się do:

  1. Udzielania rzetelnej informacji o świadczonych usługach i wytwarzanych produktach, zasadach ich użytkowania, eksploatacji i konserwacji oraz wszelkich innych informacji dotyczących wykorzystywania wytwarzanych przez nas posadzek przemysłowych i innych produktów;
  2. Przedstawiania informacji w sposób zrozumiały, upewniając się, że klient zrozumiał każdą przedstawioną informację;
  3. Przedstawiania rzetelnej wyceny proponowanych usług i dotrzymywania przyrzeczonych cen;
  4. Nie zatajania żadnej ważnej informacji dotyczącej ewentualnych trudności eksploatacyjnych określonych rozwiązań użytkowych;
  5. Przedstawiania klientom możliwie wielu rozwiązań technologii wykonania posadzek, przekazując rzetelnie wady i zalety każdego z nich;
  6. Prezentowania ofert w przejrzysty sposób;
  7. Zachowania życzliwości i uprzejmości w stosunku do klienta;

Przedsiębiorstwo MD Projekt Posadzki Przemysłowe sp. z o.o. przedstawia informacje o wyrobach i usługach:

  • w swoim Biurze Handlowym, ul. Królewiecka 215, 82-300 Elbląg
  • na swojej stronie internetowej: http://www.mdprojekt.pl/
  • w Filii Wybrzeże w Sopocie, ul. B Chrobrego 17B
  • poprzez komunikację on-line za pośrednictwem poczty elektronicznej – w z góry wskazanym terminie lub w ciągu 7 dni od potwierdzonego otrzymania zapytania ofertowego;
  • poprzez komunikację telefoniczną – w ciągu 7 dni od przeprowadzonej rozmowy i złożenia oficjalnego zapytania ofertowego lub w z góry wskazanym terminie;
  • podczas wizyty w u klienta na miejscu (na budowie);
  • w trakcie prezentacji wykonanych realizacji budowlanych dla klientów.

Nasze motto to:
Jakość, jakość, jakość… i dobra wartość dla klienta


I. Zasady kontaktu bezpośredniego pracowników w Biurze Handlowym w Elblągu

  1. Pracownicy Przedsiębiorstwa MD Projekt są do dyspozycji klientów w godzinach i dniach pracy ustalonych przez Kierownictwo firmy.
  2. Pracownicy Przedsiębiorstwa MD Projekt przedstawiają informację zgodnie ze swoją specjalizacją, tak by nie wprowadzać w błąd klienta i by udzielić jak najobszerniejszej informacji;
  3. Pracownicy Przedsiębiorstwa MD Projekt posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i chętnie świadczą usługi doradcze czy projektowe – klienci zawsze mogą liczyć na fachową poradę czy projekt!
  4. Kontakt bezpośredni z klientem traktowany jest priorytetowo, pracownicy zawsze odnoszą się z życzliwością i cierpliwością do klienta.

II. Kontakt telefoniczny z Klientem Przedsiębiorstwa MD Projekt

  1. Rozpoczynając rozmowę telefoniczną pracownik Przedsiębiorstwa MD Projekt zawsze przedstawia się, tak by klient wiedział z kim rozmawia.
  2. Pracownicy Przedsiębiorstwa MD Projekt mogą poprosić klienta o kontakt zwrotny celem przygotowania skrojonej na miarę oferty i późniejszy kontakt ze strony firmy.
  3. Przedsiębiorstwo MD Projekt nie dopuszcza możliwości składania zamówień przez telefon.
  4. Dane telefoniczne do kontaktu klientów są zamieszczone na stronie internetowej spółki oraz w siedzibie firmy a także w wyszukiwarkach branżowych.

III. Informacja na wydrukach i w formie elektronicznej

Informacje umieszczane na wydrukach i w formie elektronicznej dotyczące produktów i usług Przedsiębiorstwa MD Projekt muszą zawsze:

  • być prawdziwe i przejrzyste - nie dopuszcza się umieszczania nieprawdziwych opisów produktów, cen czy innych informacji wprowadzających w błąd Klienta;
  • eksponować etykę i rzetelność Przedsiębiorstwa;
  • prezentować w jasny i przejrzysty sposób zasady wykonawstwa oraz okresu gwarancyjnego;
  • zachowywać standardy uczciwego współzawodnictwa tj. nie dyskredytować konkurencji;
  • zachowywać odpowiednie standardy estetyczne.

IV. Projektowanie produktów dla Klientów

Przedsiębiorstwo MD Projekt w ramach dbania o dobre relacje z klientami i kontrahentami współpracuje z klientami na zasadzie dwustronnej przy przygotowaniu projektu posadzek na specjalny wzór przeznaczony tylko dla tego klienta. W tym celu Przedsiębiorstwo MD Projekt umożliwia wielokrotny kontakt dwustronny pomiędzy projektantem a klientem.

Kontakt


MD PROJEKT
Posadzki Przemysłowe Sp. z o.o.


Biuro handlowe:
Królewiecka 215
82-300 Elbląg

tel.: +48 55 233 12 27

email: biuro@mdprojekt.pl

Filia Wybrzeże:
81-756 Sopot, ul. B. Chrobrego 17 B
tel.: +48 602 10 66 01

KRS: 0000236208
NIP: 578-288-12-69